środa, 25 marca 2015

Tag : 50 faktów o mnie

Hej :) Dzisiaj chciałam zrobić tag; 50 faktów o mnie. Mam nadzieję ze post się spodoba i dowiecie się o mnie czegoś więcej. Oczywiście nie obędzie się bez dzisiejszych szybkich zdjęć!


Zaczynamy :)


1. Urodziłam się 16 września 1998r, w Kielcach
2. Jestem optymistką. Uważam że jeśli postawimy sobie jakiś cel to uda nam się go zrealizować
3. Chodzę do VII Liceum w Kielcach, na profil humanistyczny
4. W przyszłości chciałabym być adwokatem/psychologiem. Chodź bardziej mnie ciągnie do tego drugiego :) uważam że mam umysł '' psychologiczny '' haha, jeśli tak  to mogę nazwać. Lubię doradzać, pomagać i słuchać drugą osobę :)
5. Strasznie szybko się denerwuje, a jak się denerwuje to płacze..
6. Uważam że każdy jest kowalem własnego losu :)
7. Chodzę na fitness i staram się zdrowo odżywiać.. nie zawsze wychodzi :D


8.Uwielbiam tańczyć zumbę :D mogę się wtedy rozerwać
9. Mam dwóch braci bliźniaków młodszych...
10. Codziennie muszę mieć inne perfumy, gdyż za szybko przyzwyczajam się do ich zapachu
11. Niestety nie jestem zorganizowana, a chciałabym być
12. Jestem malutka bo mam ok.156 cm wzrostu a kobiet się o wagę nie pyta :*
13.Bardzo łatwo mnie wzruszyć
14.Mam kolczyki w uszach( 3 dziurki w lewej i 1 w prawej ) oraz w pępku. Miałam również w języku ale denerwował mnie i go wyjęłam.
15.Uwielbiam się malować.

16. Mam dobrą intuicje i dlatego rzadko się mylę
17. Jestem ogromnym leniem ..
18. Jestem strasznie uparta
19. Potrafię być strasznie zazdrosna o osoby na których mi bardzo zależy.. :)
20. Nigdy się nie wysypiam.. czy bym spała 2 godziny/ 10 czy 12 zawsze chodzę niewyspana
21.Uwielbiam dramaty i komedie romantyczne


22. Kocham się przytulać :D:D
23. Staram się zawsze chodzić z podniesioną głową
24. Moje ulubione kolory to niebieski i pudrowy róż
25. Mam ten numerek w dzienniku haha :D
26. Dla osób które lubię jestem bardzo miła.. gorzej już jak kogoś nie trawię ale staram się nie być wredna
27. Uwielbiam sportowe ubrania. Wygodne i ładne 
28. Mam milion butów i kosmetyków.. i ciągle mi mało :)
29. Nie ogarniam wgl fizyki.. nie wiem jak to można umieć :D
30. Mam chłopaka i jestem z nim w związku od 30 listopada 2013 :)

31. Marzy mi się polecieć do Paryża taki romantyczny wypad :D
32. Boje się latać samolotami.. i nie wiem czy kiedykolwiek się przełame.
33. Jestem straszną bałaganiarą
34. Mam strasznie trudny charakter, Dlatego by wytrzymać ze mną trzeba mieć wielką cierpliwość
35. Bardzo często choruje
36. Jestem pamiętliwa. Wybaczam ale nie zapominam...
37. Panicznie boję się pająków.
38. Często analizuje niektóre sprawy i się zastanawiam ' .. co by było gdyby ..''
39. Mogłabym jeść makaron cały czas pod każdą postacią. Uwielbiam :D
40. Nie znoszę jak ktoś wtrąca się w moje prywatne sprawy


41. Uwielbiam horrory ale psychologiczne
42. Często mam chwilę zwątpienia, a'la '' depresje '' . Smutno mi, płaczę bez powodu i czuje chęć wygadania się komuś.. 
43. Kupuje co chwile nowe podkłady, jestem przewrażliwiona na ich punkcie, użyje dwa razy jeden i po chwili idę kupić inny
44. Jeśli mam zły humor dołuje się bardziej smutnymi piosenkami
45. Nie przejmuję się w żaden sposób hejtami w moją stronę lub negatywnymi komentarzami. Albo ktoś mnie polubi taką jaką jestem albo nie :)
46.Staram się doceniać to co mam i cieszyć z każdego nowego dnia
47. Trzeba być uśmiechniętym cały czas... mimo wszystko ;)

48.Nie jestem i nie lubię być szarą myszką. Lubię być w centrum uwagi. Taka moja natura :D
49.Często gadam sama do siebie
50.. Moim marzeniem/celem jest mieć w przyszłości cudowną rodzinę i zrobić wszystko by moim dzieciom na nic nie brakowało

Uff, skończyłam wreszcie :) mam nadzieje ze fakty Wam się spodobały. Do następnego, kisses!


Kurtka - Bershka
Buty - Reebok 
Leginsy- Adidas
Torba- Nike

1 komentarz:

  1. Zapowiada się fajny blog ;) Oby tak dalej! ;) Dodaję do obserwowanych mam nadzieję na rewanż ;)

    zapraszam do mnie:
    www.pompeje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń