poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Day in Kraków :)

Hej, dzisiaj chciałam Wam pokazać trochę zdjęć z Krakowa w którym byłam w sobotę * taki rodzinny wypad :D * Ja ogólnie kocham Kraków jako miasto, bardzo mi się tam podoba. Z resztą ja uwielbiam takie duże miasta jak Warszawa czy Kraków. Trochę zdjęć jest też z mojego snapchata : siems0n. Co do zakupów pisałam Wam na moim asku że pokażę Wam co kupiłam. Od razu powiem że nie są to wielkie zakupy są to 2-3 rzeczy dosłownie, gdyż nie byłam za bardzo nastawiona na zakupy :) To zapraszam Was do zdjęć :) 



















Co do zakupów jest ich na prawdę bardzo mało ale mogę Wam je pokazać :


Są to kosmetyki z Rossmanna ( -49% na kosmetyki do twarzy :D )
1. Korektor healthy mix z Bourjois
2. tusz astor big beautiful butterfly
3.Puder healthy balance z Bourjois


Zegarek h&m - 100 zł



Okulary przeciwsłoneczne Bershka - 50 zł 


Odżywka z Nivea, ok. 9zł


Zwykła bokserka  Terranova - 20 zł




 Następną rzeczą jest sweterek z Terranov'y za około 30 zł ( nie pamiętam ) Nie wiedziałam za 
bardzo jak zrobić zdj tego swetra bo tak niekorzystnie wychodził, to zrobiłam po prostu mając go na sobie :)






Krótkie spodenki Terranova około 30 zł. 

No i tyle w sumie na ten post :) Jak mówiłam na początku nie kupiłam dużo rzeczy :)
Mam nadzieję że post Wam się podoba i do następnego xoxo :*

9 komentarzy:

  1. Zegarek super ! Ja nie byłam jeszcze w Krakowie , ale na pewno się tam kiedyś wybiorę. ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaż w Krakowie mieszkam już prawie rok to za każdym razem, gdy wychodzę na rynek główny to się nim zachwycam, świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne miasto :) sama nie mogę się doczekać swojego wyjazdu do Krakowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam krk:) zdjecia w moim ostatnim poscie tez tam wykonalam:) http://frankybronky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. blogerskie ciuchy, mega tanio! https://www.facebook.com/todomyfashion

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo dawno nie byłam w Krakowie i chciałabym odwiedzić znów to miasto :)
    cudowny zegarek !


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam w Krakowie tylko raz, ale bardzo chętnie bym tam wróciła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja lubię to miasto :) Super :D

    OdpowiedzUsuń