niedziela, 9 kwietnia 2017

HAUL: MAC NIVEA ITP.

Hejka dzisiaj przychodzę do Was z Haul'em. Jest to na pewno haul kosmetyczny więc zapraszam :-)

Pierwszymi rzeczami będą to szampon i maska z Kallosa o smaku BANANA czyli najlepszy.Te maski  i szampony są super bo kosztują niewiele a co jak co pojemność maski jest ogromna!! Macie lubicie? Dajcie znać!


Następną rzeczą jest tusz. Jeden z moich ulubionych a mianowicie Maybelline Lash Sensational. Ma piękne różowe dziewczęce opakowanie, szczoteczkę która super rozczesuje oraz tusz robi wszystko z rzęsami to co ma robić .. ;)



I że jestem fanką różnych szamponów odżywek itp nie mogłam przejść obojętnie obok nowej seri z Nivea. Jest to mianowicie szampon odżywka i odżywka w sprayu. Jeszcze nie testowałam, ale Niveea to moja ulubiona marka pielęgnacyjna więc sądzę, że będę zadowolona!



Teraz coś z czego chyba najbardziej się ciesze mianowicie - MAC. W Kielcach otworzono pierwszy salon Mac w świętokrzyskim - w końcu! Zakupiłam bronzer, pomadke oraz była taka promocja że jeśli kupiło się dwie rzeczy to otrzymywało się pomadkę gratis więc super się załapałam :D


















Ostatnią rzeczą jest koszulka - w końcu coś niekosmetycznego. Jest to koszulka z Bershki długo już na nią polowałam i jest :)


I to by było na tyle dajcie znać co sądzicie. Może Wy coś sobie kupiłyście ostatnio i chcecie się pochwalić? Piszcie w kom :*

1 komentarz:

  1. Miałam szampon bananowy i był całkiem fajny, a pomadka w metalicznym opakowaniu zapowiada się na piękny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń